maanantai 18. heinäkuuta 2011

töitä, töitä, hauskanpitoa ja töitä

MITÄmitä ! nyt on kyllä jääny kirjottamatta pari kertaa !:o noh, nyt korjataan tilanne.
eli tänään käynnisty mun toinen viikko kesätöissä. :) oon töissä Omyalla Särkisalossa. siellä sitte oon puutarhan kesätyöntekijä, sadepäivinä ollaan oltu laboratoriossa. eka viikko meni lähinnä rikkaruohoja nyppiessä (ja niitä riittää!). tällä viikolla jatkettiin samalla ohjelmalla ja käytiin siivoomassa Förbyn uimarantaa. viime perjantaina olin ruokalassa koska Iida ei ollu töissä ja sato vettä..
iltasin oon ollu sitte kavereiden kanssa ja/tai treenaamassa.

viime vloppu oli kyl iha huippu ! perjantai ja lauantai meni kavereiden kanssa, ja lauantai ja sunnuntai välisen yön olin emilialla. sunnuntaina sitte haettii vähä kebabbia ja pari leffaa ja kaikkee mahdollist epäterveellistä, mutta niiin hyvää. ;) tää päivä sitten vaan toipumista ja huomenna aamulla taas töihin.
nyt ei oo mitää kuvia, mutta seuraavaan postaukseen sellasiaki tulee taas !:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti