perjantai 25. marraskuuta 2011

There is just one thing I need

jes vihdoin pääsen kirjottamaan ! ensin mun kone ei päästäny mua nettiin ja nyt tänään se tuli "huollosta". "huollolla" tarkotan, noh, huoltoa, mutta mun kaverin iskä teki sen. kooooko kone tyhjennettiin ja asennettiin linux :) tää on niin siisti !:p
meillä on nyt koeviikko meneillään, alko keskiviikkona ja loppuu ens keskiviikkona. mul on täl kertaa molemmat keskiviikot vapaat. torstaina oli matikka1, tänään oli äikkä2, maanantaina historia 2 ja tiistaina viel uskonto1. :) et kyllä tässä taas lukemista riittää ! ennen matikan koetta pelkäsin etten varmaa pääse läpi muuut ei se nii huonosti menny !:)
sitten niistä lukion bileistä. no, ei niistä nyt oikeen mitää kerrottavaa oo. oli tooosi kivaa siihe asti ku ne sitten lopetettiin parii tuntii aikasemmin.. ja luojan kiitos en laittanu valkosia kenkiä (alhaalla näkee mustista balleriinoista miten kävi) !
ja sitten vielä kuva mun joka päivän piristäjistä, joita saa aina nauraa.. :)


2 kommenttia:

  1. et voi osat matikkaa!:D

    VastaaPoista
  2. no en mä osaakkaan, luulen vaa et osaan, mut sit ku saan kokeen tai jonku testin takas ni ei se sit mennykkää hyvi :p mut ei kyl onneks lyhyeen matikkaan paljoo vaadita !

    VastaaPoista