maanantai 5. joulukuuta 2011

siskoasiaa !:)

heippa ihmiset ! päätin tehdä mun pikkusiskosta pienen postauksen, koska hän on se joka saa mut aina nauramaan ja jolla on ikävä mua ku oon poissa. :)


eli mun siskon koko nimi on Essi Emilia
ja hän synty 22.2.2006. ihan normaalin kokoine pikkutyttö sieltä tuli, niinku oli toivottu. :) mut oli jo aikasemmin viety mummun ja papan kanssa mökille (oli hiihtoloma) ku tiedettiin et Essi syntyy pian. siellä sitä sitte jännitettiin et kumpi tulee ja että koska. noh, sitten saatiin viesti että terve tyttö on syntyny ja muistan vaan sen et olin tosi ilonen et olin saanu pikkusiskon. :)

Essi osas kyllä joskus olla tosi ärsyttävä kun aina piti olla leikkimässä, mut nyt se ei enään tunnu samalta. nyt kun Essi on kasvanu ni leikit on muuttunu ja ku mä oon muuttanu Poriin, ni ei nähdä enään nii usein. hänellä on aina ikävä kun mä oon poissa, ja viimeks ku olin Salossa ni Essi kysy että koska mä lähden ja sanoin et jo tiistaina ni hän alko itkee :( siin kyllä ittelle meinas tulla kans itku silmään.. mut kyl se on sitte aina ihanaa mennä Saloon ku tietää et joku odottaa !:)
Essi on tosi urheilullinen, vaikka on vast 5 vuotias ! Essi tykkää hiihtää ja luistella talvisin ja kesäisin hän sitte yleisurheilee. :) hyvin hän on pärjänny kisoissa ja kyl sen eron on huomannu mikä noille pienille on kisoissa tärkeintä ja mikä sitte taas meille vanhemmille !:D siellä vaa pikkuset ajattelee, että saa jonkun palkinnon kotiin viemiseks, kun taas vanhemmille ne tulokset ja kehitys on tärkeintä. :) mut on se ihan hyvä että saadan palkintojen avulla pienten kiinnostus lajeihin pidettyy korkeella.




haluun vielä tähän loppuun laittaa kuvan Essin huoneen tapetista !! se on niin cool ! ehkä turhin kuva ikinä.. :D mutta toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta !:)


4 kommenttia:

  1. ooi ihana :') jenni on mullaki sua ikävä! Hoppas vi se snart (: t. Terhi

    VastaaPoista
  2. Oijj Ihana postaus =)

    www.elvira-diveintomylife.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Terhi: nii mullaki on sua ikävä <3 pitää nähdä pianpianpian !:)
    Kiitos Elvira ja Erika !:)

    VastaaPoista