sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Joulu part1

nyt pientä kuva"loistoa" eiliseltä jouluaatolta !:) eli siis loistavia kuvia ei ole luvassa, kiitos kuvien huonon laadun, mut koittakaa kestää !
eli tässä siis mun jouluaatto 2011:
ei kyllä uskois että jouluaattona koneen säätiedotus näytti tolta ! vuos sitte lunta metrin verran ja pakkasta 25 astetta


siitte joskus puol 11 lähdettii Harrin vanhemmille joulupuurolle. istuttiin sillä hetki ja rupateltiin niitä näitä.



tultiin kotiin kattoo joulurauhanjulistus, juotiin glögiä, syötiin mun leipomia pipareita ja fazerin suklaata ;) kuusi koristeltiin jo perjantaina



joulurauhanjulistuksen jälkeen lähdetti käymää haudoilla. ensimmäinen hauta on Harrin äitin Tuulan vanhempien. toinen on Harrin yhden sedän Pekan, mut siihen ei oo vielä Pekan nimeä ehditty laittaa, koska hautajaiset oli muutama viikko sitten vasta. viimeinen on sitten Harrin isän Mikon vanhempien. ootteko muuten huomannu et hautausmaalla on aina tosi kylmä ?:o




tultiin kotiin laitettiin laatikot uuniin, katettiin pöytä ja katottiin G-Force ajan kuluks ;) sit olin koneella ja vähän kuvailin. Tuula ja Mikko tuli siinä puol neljän aikoihin ja juotiin glögiä ja kuunneltiin joululauluja.


ruuan jälkeen Harri ja Mikko pelas ps3:lla ja laitettiin lahjat kuusen alle. vähän ajan päästä jaoin sitte kaikille omat pakettinsa.



siinä vähän mun lahjoja :) toi kännykkä tuli niin puskista, mut kyllä, tykkään tosta tosi paljon ! reinot on iha mahtavat ! oon halunnu niitä tosi kauan. sit sain paljon muutakin ihanaa, näkyy ylimmästä kuvasta :)

Joulu part2 tulee varmaan tiistaina tai keskiviikkona, koska saan tiistaina toiset lahjat ku meen iskälle :)

2 kommenttia:

  1. Oooi, mun unelma olis kans toi iPhone ! :)
    http://www.littlebitofsara.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. se on kyl tosi kiva !:) mun vanhemmat oli saanu sen jonku pakettitarjouksen mukana ilmeisesti, kannattaa kattoo sellasia, noi maksaa nimittäin tosi paljon ilman mitää pakettii :/

    VastaaPoista