tiistai 13. joulukuuta 2011

joulufiilis missä olet

Heipsun te  vähäiset mutta sitäki tärkeemmät lukijat !:) kiva että joitakin mun jutut kiinnostaa, ja pyydän nyt anteeks, koska täst postauksesta tulee tosi tylsä ku mul ei yksinkertasesti oo mitää hyvää sanottavaa :(

PAITSI ! saatiin koeviikon kokeet eilen takasin ja oon tosi tyytyväinen niihin :) matikasta 8 (!!!!!:)), äikästä 8, uskonnosta 7 ja historiast 6. ei yhtään vitosta ! jeeees. tähän jaksoon taas tsemppaa vähän enemmän ni kyl tää tästä. :)

sitten. en osta enää ikinä nokian kännykkää, piste. tää kännykkä mikä mul nyt on, ostettiin viime kevät-talvella ja vein sen yli kuukaus sitten huoltoon. no sitte se tuli sieltä pari viikkoa sitten, ja sama vika edelleen -.- eli huomenna vien sen sitte uudestaan huoltoon. pläääh iha tyhmää :(

nomutta, muita mun murheita en viitti tänne koko kansan tietoisuuteen laittaa, mut kyl te pärjäätte ilman niitäkin !:)
ostin mä muuten tänään mun pikkusiskolle ja kummitytölle joululahjat. ei jääny viimetippaan niiku viimeks.. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti