perjantai 20. tammikuuta 2012

vastaukset !!!

kysymyksiä tuli hirmu vähän, vaik postauksessa katseluita oliki huimasti :D nomut ei se mitää, näillä mennään:) ja kiitos teille jotka kysymyksiä lähetitte :)

1.kaipaatko yleisurheiluaikoi ja tapsaa?:)
mariia: kyllä kaipaan ! ja teitä ihania ihmisiä kans :) tsemppiä tuleviin kausiin !

2. harrastatko jotain?
kerran yleisurheilija, aina yleisurheilija. eli voin sanoo vielä et yleisurheilu on se mun juttu vaikka sen jouduinki lopettaa. nyt käyn salilla ja lenkillä:)

3. kuinka hyvä oot koulussa?
en pidä itteeni kovin hyvänä koulussa, mut oon kyl ihmeen hyvin lukiossa pärjänny !

4. pituus ja paino
pituutta 162 ja painoa riittävästi

5. mikä on unelma-ammattis?
haluisin kosmetologiksi tai valmentaja taai joku urheiluun liittyvä, et tavoitteena ois pyrkii Jyväskylän liikuntatieteelliseen tai Tampereelle tai Turkuun opiskelee

6. kolme huonoa ja hyvää puolta ittestäs
+oon aika päättäväine
+tuun aika hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa
+joskus vissii iha hauska (? tota voitte kysyy mun kavereilta vielä:D)
-keskittymiskyky koulussa on aika huono
-hermot menee joskus liian helposti
-joskus ujo

7. lempikappale
niit on aika paljon ! mut ömm Chris Medina - What are words ja sit One Direction - What makes you beautiful :)

8. voitko sanoa olevas onnelline?
kyl mä oon täl hetkel tosi onnelline :)

9. mikä sai sut alottaa bloggaamisen?
tää on aika vaikee.. hmm.. halusin ehkä jakaa mun ajatuksii ihmisten kans ja halusin kokeilla. musta on iha kiva kirjottaa tänne :)

10. mikä on ollu pahin vamma/tauti mikä sulla on koskaa ollu?
varmaa tää penikkatauti on pahin ! koska sen takii yleisurheilu ei enää tuntunu yhtää mukavalta ku aina sattu jalkoihin, ni se ei oo ollu kivaa. ja aina joutuu lenkkireitit suunnittelee ettei kauheesti kovalla pohjalla joudu juoksee

11. 3 tärkeintä kaveria Perniöstä ja 3 tärkeintä kaveria Porista?
voi ei toivottavasti kukaa ei nyt ota ittees tästä :/ mut nää ei oo mitenkää järjestyksessä ja oisin muutaman kaverin lisääki voinu laittaa kumpaanki paikkaan ! Perniöstä Emilia, Samuli ja Jenna. Porista Henna, Jere jajajaja Iida (+Kalle ja Teemu ja Janni ja Pinja ja Johanna ja Anniina ja Tuomas ja muut !!:))

Chris Medina - What Are Words

7 kommenttia: